Zveza potrošnikov Slovenije

Napiši odgovor

Potrditvena koda
Vtipkaj kodo, ki jo vidiš na sliki. Vse črke so male, ničle ni.
Smeški
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je vključena
[img] je vključen
[url] je vključen
Smeški so vključeni

Preglej temo
   

Razširi pogled Preglej temo: Zveza potrošnikov Slovenije

Napisal/-a greeny » So Jun 10, 2017 2:32 pm

@juglans: povsem se najdem v tvojem opisu sebe! Mislim, da sem to podedoval po očetu, mama je pa čisto nasprotje in se od nje poskušam učiti. Včasih argumenti enostavno niso dovolj, ampak je treba (bi jaz rekel) z glavo skozi zid in na koncu zid včasih celo prebiješ, pa čeprav mi ni jasno, zakaj, če so argumenti skoz isti. Ponavljanje in trma se včasih obrestujeta. Jaz sem na škodi za 170 evrov, ki jih verjetno ne bo nazaj (z izdelkom sicer nimam več kaj za početi, ker obleka ne stoji v redu, stvarne napake pa res ni enostavno dokazat).

Na telefonu 090 ZPS je bila zelo prijazna gospa, ki mi je zadeve razložila in sem vesel njenih nasvetov, ker če bi sam bral zakon, tistih dveh pomembnih členov sam ne bi znal izluščiti (zadeva se sicer še vleče po mailih in po navadni pošti, ampak ok...). Mi je pa hecno, kako nekatere trgovine brez problema vzamejo nazaj uporabljen sokovnik recimo, nenošene obleke pa kar ne bi (pa čeprav po njihovo ni z njo nič narobe...). Da ne zaidem preveč...

Napisal/-a metuljc » Pe Jun 09, 2017 12:47 pm

Da ne bo na pamet, tukaj so podatki.
Z vsemi prodajalci (oz trgovskimi družbami) ni težav, v nekaterih celo brez probelemov vrnejo denar, nekateri izdajo dobropis, pri nekaterih lahko kjerkoli v Evropi v njihovi trgovini vrneš kupljeno,......tako, da ni vseh metati v isti koš.

Napisal/-a živa » Pe Jun 09, 2017 12:04 pm

Plamenka, enako kot ti, na pamet govorim.

Ja, pred 17. leti sem orala ledino pri prodajalcih s stvarno napako._________________Lp, Živa

Napisal/-a Plamenka » To Jun 06, 2017 4:53 pm

Živa, ali res tako malo plačaš za članstvo? Jaz plačam okoli 50 evrov letno, a včasih pride zelo prav. Sem že večkrat poklicala za nasvet in če prodajalci vedo, da si član ZPS, te ob reklamacijah tudi bolj resno jemljejo.

Napisal/-a živa » To Jun 06, 2017 4:44 pm

Junglas, šele sedaj sem videla. Sem članica, zelo poceni članstvo, pod 50 €, ne vem točno, ali znaša cca 37 €. enkrat mesečno dobim VIP - njihovo revijo.

Sem si kupila tudi Zakon o varstvu potrošnikov in s prodajalci ni boja, pač pa mesarsko klanje. Dolgo časa traja pri velikih prodajalcih, da uveljavljaš stvarno napako. Hvaležna sem, da sem sploh izvedela v 90-tih letih zanje in se takoj naročila na revijo in s tem pridobila članstvo. V tistih letih še najboljši prodajalci o stvarni napaki pojma niso imeli. vsak ti hoče vsiliti garancijo, ki je jaz ne potrebujem in ne plačujem dodatno tega.
Nevednost nas predrago stane._________________Lp, Živa

Napisal/-a muha » To Jun 06, 2017 3:27 pm

juglans: saj ne gre samo za pomoč. Objavljajo tudi teste aparatov, kakršna uporabljamo v gospodinjstvih in za urejanje okolice. Že pri enem samem takem nakupu si s pametnim nakupom lahko pokriješ članarino. Je pa tako, kot pri vsaki stvari: če jo čimveč uporabljaš se splača, če jo imaš samo kot rezervno za vsak slučaj, je škoda denarja.

Kar pa zadeva reklamacije, navadite se biti zahtevni. Meni se je nekaj nazaj primerilo, da sem v trgovini dobila žarke krušne drobtine. In ker so ponavadi v redu, pred paniranjem nisem preverjala. Rezultat je bil presenečenje, pa ne prijetno Embarassed Evil or Very Mad . Ne bodi lena sem pisala proizvajalcu. Nič se nisem nanj hudovala, le informacijo sem mu prenesla in zajamrala, da sem zaradi tega zavozila družinsko kosilo. Rezultat: opravičilo in paket presenečenja Very Happy . Še so ljudje, ki nekaj dajo na dobro ime.

Napisal/-a juglans » To Jun 06, 2017 3:13 pm

Ja greeny, ti nekatere stvari že veš, jaz pa sem jih šele spoznal. Laughing
Enostavno ugotavljam, da ne znam biti nesramen, agresiven, posesiven in podobno, tako da v kočljivih situacijah vlečem krajšo. Zgleda, da sem že dovolj časa "izklopljen" iz številnih socialnih "situacij" da bi ohranjal optimalen tonus tozadevnih veščin najširšega spektra.
Čez nasvet strokovnjaka, ki sem ga dobil ne porečem ničesar, a situacija je bila tako zelo v coni nereguliranega z zakoni, da sem bil prepuščen dobri volji prodajalca. Tudi vsi moji argumenti so bili nedokazljivi in sem šel, ter se dogovoril, kar je bilo pač mogoče. Na škodi sem ranga 75€, kar je cena za mojo površnost, neumirjenost, ...
OK, sprejemam ceno za to in izkušnjo v obliki hitrega kurza iz nesramnosti, arogance, nesprejemanja, odgovornosti, čeprav nerad.

Greeny svetujem ti, da najdeš način kako te veščine (teženje ljudem) močno okrepiš, ker ti bo olajšalo življenje. (potem pa me vzameš še na inštrukcije Laughing Plačam )

Cca 50€ na leto za morebitno pomoč enkrat ali parkrat v življenju (mali potrošnik) se mi zdi obupno preveč, še bolj abotnih pa je 8 minut po 2 in toliko evra na 090 liniji.

No, zadeva je odakta in postavljena v "smetnjak".

Napisal/-a muha » To Jun 06, 2017 1:32 pm

Zveza potrošnikov dosledno vztraja, da brezplačno pomaga le svojim članom, se pravi tistim, ki jo financirajo. Drugi imajo na voljo plačljiv telefon. Oglasov nimajo, kako je s kako drugo finančno pomočjo ne vem. Pred časom vem, da jih je država "odstavila" in ustanovila neko svojo službo za varovanje potrošnikov. Tako da, če se res financira samo s članarinami, je njihov pristop več kot razumljiv.

Trenutno imajo popuste za nove člane https://www.zps.si/index.php/o-nas-mainmenu-361/aktualno/7576-pametno-je-biti-clan-zps-nasi-clani-vedo-vec-zato-prihranijo .

Napisal/-a greeny » To Jun 06, 2017 9:04 am

Juglans, kakšno naključje, tudi jaz imam ravno en problem, ki ga bo zgleda treba reševati z vključitvijo takih organizacij. Upam, da bo kaj pomagalo, ker so šefi tam zelo trmasti, jaz pa hudo nerad težim ljudem Confused

Napisal/-a juglans » Po Jun 05, 2017 7:11 pm

Ni več aktualno. Plačal za nič konkretnejšega od tega, kar vem že sam.

Na vrh