Dobrodošli v novem domu Gartlc foruma. Stari gartlc.forum.si ni več vzdrževan, zato smo prenesli vsebino in omogočili nadaljevanje na novem naslovu novi.gartlc.si.
Stari uporabniki pri prvem obisku uporabite možnost Pozabljeno geslo. Na email naslov, ki je bil povezan z vašim imenom v starem forumu, boste prejeli povezavo za uspešen vstop v novo okolje. Pošiljatelj bo gartlc@dergan.net. Na ta naslov se lahko tudi obrnete za prijavo težav. Po potrebi preverite svoj nabiralnik za smeti - vsiljeno pošto. (Gmail včasih prejeto pokaže z zamikom, dajte mu malo časa.)
Stari uporabniki pri prvem obisku uporabite možnost Pozabljeno geslo. Na email naslov, ki je bil povezan z vašim imenom v starem forumu, boste prejeli povezavo za uspešen vstop v novo okolje. Pošiljatelj bo gartlc@dergan.net. Na ta naslov se lahko tudi obrnete za prijavo težav. Po potrebi preverite svoj nabiralnik za smeti - vsiljeno pošto. (Gmail včasih prejeto pokaže z zamikom, dajte mu malo časa.)
Rastlinjak, uporaba...
-
- Prispevkov: 928
- Pridružen: Ne Jun 30, 2013 2:00 am
Originalnilist, kaj pa tole
Službeni naslov:
Smakterweg 112
5804AM Venray
Nizozemska
Registrska številke: 09188362
Za DDV: SI14910322
https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service
Službeni naslov:
Smakterweg 112
5804AM Venray
Nizozemska
Registrska številke: 09188362
Za DDV: SI14910322
https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service
Kaj lahko naredi urad, če je podjetje Nizozemsko?
https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service
https://www.vidaxl.nl/t/1497/customer-serviceNazadnje urejal/a Bicikel 07 Apr 2017 08:11; skupaj popravljeno 1 krat
https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service
https://www.vidaxl.nl/t/1497/customer-serviceNazadnje urejal/a Bicikel 07 Apr 2017 08:11; skupaj popravljeno 1 krat
Bicikel je napisal/a: |
Kaj lahko naredi urad, če je podjetje Nizozemsko? https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service https://www.vidaxl.nl/t/1497/customer-service |
Pritožbo lahko posredujejo ustrezni ustanovi na Nizozemskem.
Za nasvet lahko pokličeš tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije, vsak delovnik med 9. in 12. uro na številko 090 50 90.
-
- Prispevkov: 928
- Pridružen: Ne Jun 30, 2013 2:00 am
Evo pa je nekej učinka.Po mojem e-mailu v katerem sem jih opozorila da preuzamejo vračilo, drugače se bom obrnila na Urad za zaštito potrošnikov so me že 2.kontaktirali.Prvič so napisali e-pošto naj povem naslov in izberem datum kdaj naj preuzamejo pošiljko in potem so še telefonirali da mi sporočijo da v ponedeljek bodo preuzeli pošiljko in naj takoj po sms sporočim da je pošiljka oddana in takrat bodo nakazali celo kupnino nazaj.Upam da se bo izšlo
goIdhorn je napisal/a: |
Bom poskusil sestavljanje tudi kaj dokumentirat. Še dobro da smo z mularijo sestavili precej Lego kompletov (vijakov in matic preko 1000 kom). |
močno držim pesti, da bo res super rastlinjak, tak, da bo služil svojemu namenu dolga leta
originalnilist je napisal/a: |
Evo pa je nekej učinka.Po mojem e-mailu v katerem sem jih opozorila da preuzamejo vračilo, drugače se bom obrnila na Urad za zaštito potrošnikov so me že 2.kontaktirali.Prvič so napisali e-pošto naj povem naslov in izberem datum kdaj naj preuzamejo pošiljko in potem so še telefonirali da mi sporočijo da v ponedeljek bodo preuzeli pošiljko in naj takoj po sms sporočim da je pošiljka oddana in takrat bodo nakazali celo kupnino nazaj.Upam da se bo izšlo |
tudi za vas držim pesti, da bo tako, kot so obljubili ravno zaradi tega je mene strah kupiti preko neta, pa čeprav pride ceneje, prvič ne veš, če bo tako, kot je na sliki in kot obljubljajo, drugače je, če vidiš to nekje postavljeno v živo, drugič so možni problemi glede reklamacij, in tretjič, skrbi me tudi garancija._________________🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺Lp,Darinka🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺