Zveza potrošnikov Slovenije

crtj-admin
Site Admin
Prispevkov: 10774
Pridružen: So Okt 26, 2024 7:06 pm

Zveza potrošnikov Slovenije

Odgovor Napisal/-a crtj-admin »

(Prenos iz arhiva)
juglans
Prispevkov: 3389
Pridružen: Po Jul 01, 2013 2:00 am

Odgovor Napisal/-a juglans »

Sprašujem, če je med nami kdo, ki je član omenjene organizacije?

Potrebujem strokoven nasvet okoli reševanja nekega zapleta prodajalec-kupec in kot nečlan imam na voljo le prijazno varianto 090 s še bolj prijazno ceno klica. (2.7€/minuto)

Bi pa to potreboval še danes, ker se mi mudi. (tako, da je rok trajanja tega vprašanja dokaj omejen)
juglans
Prispevkov: 3389
Pridružen: Po Jul 01, 2013 2:00 am

Odgovor Napisal/-a juglans »

Ni več aktualno. Plačal za nič konkretnejšega od tega, kar vem že sam.
greeny
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne Jun 09, 2013 2:00 am

Odgovor Napisal/-a greeny »

Juglans, kakšno naključje, tudi jaz imam ravno en problem, ki ga bo zgleda treba reševati z vključitvijo takih organizacij. Upam, da bo kaj pomagalo, ker so šefi tam zelo trmasti, jaz pa hudo nerad težim ljudem Confused
Uporabniški avatar
muha
Site Admin
Prispevkov: 17488
Pridružen: Ne Okt 27, 2024 7:08 pm
Kraj: Medvode okolica

Odgovor Napisal/-a muha »

Zveza potrošnikov dosledno vztraja, da brezplačno pomaga le svojim članom, se pravi tistim, ki jo financirajo. Drugi imajo na voljo plačljiv telefon. Oglasov nimajo, kako je s kako drugo finančno pomočjo ne vem. Pred časom vem, da jih je država "odstavila" in ustanovila neko svojo službo za varovanje potrošnikov. Tako da, če se res financira samo s članarinami, je njihov pristop več kot razumljiv.

Trenutno imajo popuste za nove člane https://www.zps.si/index.php/o-nas-mainmenu-361/aktualno/7576-pametno-je-biti-clan-zps-nasi-clani-vedo-vec-zato-prihranijo .
juglans
Prispevkov: 3389
Pridružen: Po Jul 01, 2013 2:00 am

Odgovor Napisal/-a juglans »

Ja greeny, ti nekatere stvari že veš, jaz pa sem jih šele spoznal. Laughing
Enostavno ugotavljam, da ne znam biti nesramen, agresiven, posesiven in podobno, tako da v kočljivih situacijah vlečem krajšo. Zgleda, da sem že dovolj časa "izklopljen" iz številnih socialnih "situacij" da bi ohranjal optimalen tonus tozadevnih veščin najširšega spektra.
Čez nasvet strokovnjaka, ki sem ga dobil ne porečem ničesar, a situacija je bila tako zelo v coni nereguliranega z zakoni, da sem bil prepuščen dobri volji prodajalca. Tudi vsi moji argumenti so bili nedokazljivi in sem šel, ter se dogovoril, kar je bilo pač mogoče. Na škodi sem ranga 75€, kar je cena za mojo površnost, neumirjenost, ...
OK, sprejemam ceno za to in izkušnjo v obliki hitrega kurza iz nesramnosti, arogance, nesprejemanja, odgovornosti, čeprav nerad.

Greeny svetujem ti, da najdeš način kako te veščine (teženje ljudem) močno okrepiš, ker ti bo olajšalo življenje. (potem pa me vzameš še na inštrukcije Laughing Plačam )

Cca 50€ na leto za morebitno pomoč enkrat ali parkrat v življenju (mali potrošnik) se mi zdi obupno preveč, še bolj abotnih pa je 8 minut po 2 in toliko evra na 090 liniji.

No, zadeva je odakta in postavljena v "smetnjak".
Uporabniški avatar
muha
Site Admin
Prispevkov: 17488
Pridružen: Ne Okt 27, 2024 7:08 pm
Kraj: Medvode okolica

Odgovor Napisal/-a muha »

juglans: saj ne gre samo za pomoč. Objavljajo tudi teste aparatov, kakršna uporabljamo v gospodinjstvih in za urejanje okolice. Že pri enem samem takem nakupu si s pametnim nakupom lahko pokriješ članarino. Je pa tako, kot pri vsaki stvari: če jo čimveč uporabljaš se splača, če jo imaš samo kot rezervno za vsak slučaj, je škoda denarja.

Kar pa zadeva reklamacije, navadite se biti zahtevni. Meni se je nekaj nazaj primerilo, da sem v trgovini dobila žarke krušne drobtine. In ker so ponavadi v redu, pred paniranjem nisem preverjala. Rezultat je bil presenečenje, pa ne prijetno Embarassed Evil or Very Mad . Ne bodi lena sem pisala proizvajalcu. Nič se nisem nanj hudovala, le informacijo sem mu prenesla in zajamrala, da sem zaradi tega zavozila družinsko kosilo. Rezultat: opravičilo in paket presenečenja Very Happy . Še so ljudje, ki nekaj dajo na dobro ime.
živa
Prispevkov: 2471
Pridružen: Po Jun 10, 2013 2:00 am
Kraj: Žiri-NM

Odgovor Napisal/-a živa »

Junglas, šele sedaj sem videla. Sem članica, zelo poceni članstvo, pod 50 €, ne vem točno, ali znaša cca 37 €. enkrat mesečno dobim VIP - njihovo revijo.

Sem si kupila tudi Zakon o varstvu potrošnikov in s prodajalci ni boja, pač pa mesarsko klanje. Dolgo časa traja pri velikih prodajalcih, da uveljavljaš stvarno napako. Hvaležna sem, da sem sploh izvedela v 90-tih letih zanje in se takoj naročila na revijo in s tem pridobila članstvo. V tistih letih še najboljši prodajalci o stvarni napaki pojma niso imeli. vsak ti hoče vsiliti garancijo, ki je jaz ne potrebujem in ne plačujem dodatno tega.
Nevednost nas predrago stane._________________Lp, Živa
Uporabniški avatar
Plamenka
Prispevkov: 9645
Pridružen: Pe Maj 31, 2013 2:00 am
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Plamenka »

Živa, ali res tako malo plačaš za članstvo? Jaz plačam okoli 50 evrov letno, a včasih pride zelo prav. Sem že večkrat poklicala za nasvet in če prodajalci vedo, da si član ZPS, te ob reklamacijah tudi bolj resno jemljejo.
živa
Prispevkov: 2471
Pridružen: Po Jun 10, 2013 2:00 am
Kraj: Žiri-NM

Odgovor Napisal/-a živa »

Plamenka, enako kot ti, na pamet govorim.

Ja, pred 17. leti sem orala ledino pri prodajalcih s stvarno napako._________________Lp, Živa
Odgovori

Vrni se na “Čvek”