seba993
-
- Prispevkov: 370
- Pridružen: To Jun 04, 2013 2:00 am
Ja sem že dolgo tega nazaj ugotovil, da ni vse v velikosti pr strojih. Se pri nas z malim več vozi, ko z večjim.
nisem teh tem niti opazil, na ktero si dal povezavo.
Ni mi pa jasno, kak češ zobnike menjat? Pol pa je on drug brez njih.
Mi je pa čisto jasno, da so za MF deli dragi ko bog pomagaj. Vsi ga radi vozijo in immajo, le ko kaj crkne pa je jok tukaj. Poznam zgodbo, ko je en menjeval olje in le izpustil. Drug tega ni vedo, pa je drug dan ga uzel in delal z njim. Pa zaribalo use. Bil je na elktro polovičke. Pa šel lastnik dat popravljat in ga serviser uprašo, kak naj ga popravi. Ali bolj cenovno ugodno?. Lastnik odvrne, da kot je original bil. Pa mi mehanik reče, da če bo le poceni varijanto popravila plačal, bo že zanimiva cifra. No pol ga popravili brez elektronike-le mehansko.
Na temi , ko prodajaš TV sem te nekaj prosil. Če mi url- je slik pošlješ na ZS. Bi jih gor dal na TV forum? Al lahko?
nisem teh tem niti opazil, na ktero si dal povezavo.
Ni mi pa jasno, kak češ zobnike menjat? Pol pa je on drug brez njih.
Mi je pa čisto jasno, da so za MF deli dragi ko bog pomagaj. Vsi ga radi vozijo in immajo, le ko kaj crkne pa je jok tukaj. Poznam zgodbo, ko je en menjeval olje in le izpustil. Drug tega ni vedo, pa je drug dan ga uzel in delal z njim. Pa zaribalo use. Bil je na elktro polovičke. Pa šel lastnik dat popravljat in ga serviser uprašo, kak naj ga popravi. Ali bolj cenovno ugodno?. Lastnik odvrne, da kot je original bil. Pa mi mehanik reče, da če bo le poceni varijanto popravila plačal, bo že zanimiva cifra. No pol ga popravili brez elektronike-le mehansko.
Na temi , ko prodajaš TV sem te nekaj prosil. Če mi url- je slik pošlješ na ZS. Bi jih gor dal na TV forum? Al lahko?
-
- Prispevkov: 855
- Pridružen: Pe Mar 21, 2014 1:00 am
Na tamalem so šli zobniki za prdnji pogon in naj bi se neki menjal. Potem je bil pa tavlki kupljen za pomoč tamalem pri teških delih. Ker je pa men prevlki raje delam z tamalim kljub temu da nima prednjega pogona.
Lahko daš na forum. Kar se pa tiče URLjev klikni na možnost citiraj in imel boš use URLje._________________LP seba993
Lahko daš na forum. Kar se pa tiče URLjev klikni na možnost citiraj in imel boš use URLje._________________LP seba993
-
- Prispevkov: 370
- Pridružen: To Jun 04, 2013 2:00 am
Ja verjamem. Kot ti sem že sam rekel, vsi raje male vozijo. Isto pr nas.
No če je ravnina itak ga niti pogona ne pogrešaš kaj dost. No pri oranju morda, a to je oral večji predvidevam. Hja to so že v forumih ljudje govorili, da pri takih traktorjih kaki EHR za hidravliko ni dobro , če crkne, ker delat ne gre z njim pa še bolje ,da ne uprašaš koliko deli stanejo. Dokler gre, je to milina, a če rikne...Ni dobro.
Hja Zetorji novi pa so tut kar dragi. Tle treba kar orng premisliti, kaj uzeti.
No govoril sem z tipom, ki prisega, da z Belarusa ne gre dol. Ima dva. 80 in 112ks. O Zetorju upa ni hotel niti slišati ne. Imajo pa Belarusi nosilno šasijo okol motorja kot John Dere.
No zadevčin je na trgu malo morje, le če je gnar in ni problema.
Sicer pa če te zanima detaljnije je pred kaki mletom dni kupo tega 112-ko Belarusa, doma je u Bosni in stal je 32 tisočakov. MIslim pa ,da je menjalnik 16+8.Mehanski. Zadovoljen je ko vrag z njim. Lp
No če je ravnina itak ga niti pogona ne pogrešaš kaj dost. No pri oranju morda, a to je oral večji predvidevam. Hja to so že v forumih ljudje govorili, da pri takih traktorjih kaki EHR za hidravliko ni dobro , če crkne, ker delat ne gre z njim pa še bolje ,da ne uprašaš koliko deli stanejo. Dokler gre, je to milina, a če rikne...Ni dobro.
Hja Zetorji novi pa so tut kar dragi. Tle treba kar orng premisliti, kaj uzeti.
No govoril sem z tipom, ki prisega, da z Belarusa ne gre dol. Ima dva. 80 in 112ks. O Zetorju upa ni hotel niti slišati ne. Imajo pa Belarusi nosilno šasijo okol motorja kot John Dere.
No zadevčin je na trgu malo morje, le če je gnar in ni problema.
Sicer pa če te zanima detaljnije je pred kaki mletom dni kupo tega 112-ko Belarusa, doma je u Bosni in stal je 32 tisočakov. MIslim pa ,da je menjalnik 16+8.Mehanski. Zadovoljen je ko vrag z njim. Lp
-
- Prispevkov: 855
- Pridružen: Pe Mar 21, 2014 1:00 am
Ne z tamalim orjem brez pruga pogona. Na tavlkih neki olje za bremze zajebava pa ni pravga majstra da bi vedu kaj je narobe. Doben še ni takiga sistema na trakorju rihtu pa doben neve kaj je anrobe.
Je pa tamali 97km odzadi je pa Rabewerk 3x 18col ene dobrih 20cm globine. Gre mal težji. Nimamo glih lahke zemlje._________________LP seba993
Je pa tamali 97km odzadi je pa Rabewerk 3x 18col ene dobrih 20cm globine. Gre mal težji. Nimamo glih lahke zemlje._________________LP seba993
-
- Prispevkov: 370
- Pridružen: To Jun 04, 2013 2:00 am
Stari obični Ac brez elektronike-vse mehansko pa je to to. kajne?.
No jaz Ac pral z vodo,pa prišlo izgleda v bobne.Zdaj pa bremze primejo tak,da me skor čez haubo vrže.Bom moral na gornje luknje dat ročice, da bo manjša sila zaviranja. Preve čprime. Niti dotakniti se ne smem pedala...
danes nekaj branal z njim. Malo poglej na TV forum mojo temo reider 1. Da ne pišem ponovno.
No jaz Ac pral z vodo,pa prišlo izgleda v bobne.Zdaj pa bremze primejo tak,da me skor čez haubo vrže.Bom moral na gornje luknje dat ročice, da bo manjša sila zaviranja. Preve čprime. Niti dotakniti se ne smem pedala...
danes nekaj branal z njim. Malo poglej na TV forum mojo temo reider 1. Da ne pišem ponovno.
-
- Prispevkov: 855
- Pridružen: Pe Mar 21, 2014 1:00 am
-
- Prispevkov: 370
- Pridružen: To Jun 04, 2013 2:00 am
Ja najina AC-ja sta isti šit . Tak da kar poznam zadevo podrobno.
No nekateri pravijo temu menjalniku da je "polinverterski!". Saj menja le pol vseh skupnih brzin nazaj. pa še to ne indentične z nobeno naprej zamišljeno. Kot veš so hitrosti nazaj neindentične z bilo katero brzino naprej. Je pa res , da ima te 4 rikverce lepo razporejene in so ti prav vsi, ki jih potrebujem. Tako da to je ok, če le ne bi bilo potrebno za v rikverc vedno obeh ročk prešaltavati.
Ne nima dvojne sklopke-to je katastrofa ja.
PA tut velik minus je, da nima 2 obrata kardana. 540 in 750 bi moral imet.
Nekaj se nagibam,da bi naredil zadevo,ki bi se namontiralo gor na kardan in bi bil izhod 750. Rabi lbi za kosilnico in frezo...
samo moral bi še malo preračunati in razmisliti kako natančno.
No nekateri pravijo temu menjalniku da je "polinverterski!". Saj menja le pol vseh skupnih brzin nazaj. pa še to ne indentične z nobeno naprej zamišljeno. Kot veš so hitrosti nazaj neindentične z bilo katero brzino naprej. Je pa res , da ima te 4 rikverce lepo razporejene in so ti prav vsi, ki jih potrebujem. Tako da to je ok, če le ne bi bilo potrebno za v rikverc vedno obeh ročk prešaltavati.
Ne nima dvojne sklopke-to je katastrofa ja.
PA tut velik minus je, da nima 2 obrata kardana. 540 in 750 bi moral imet.
Nekaj se nagibam,da bi naredil zadevo,ki bi se namontiralo gor na kardan in bi bil izhod 750. Rabi lbi za kosilnico in frezo...
samo moral bi še malo preračunati in razmisliti kako natančno.
-
- Prispevkov: 370
- Pridružen: To Jun 04, 2013 2:00 am
Ja to, da ima le ene obrate moti kar precej uporabnikov teh traktorjev!. To je velik minus.
Eno uprašanje-čigav pa je oni TV PE-18 transporter?? Ali bi se lahko dobilo na bilokak način sliko, kako je lok varnostni navijačen na traktor??
Admina na Tv forumu malo o tem zanima, kako je izvedeno tole. Če se pač da-da ni problemov to pridobiti, bi prosil...Ne mudi se.
LP
Eno uprašanje-čigav pa je oni TV PE-18 transporter?? Ali bi se lahko dobilo na bilokak način sliko, kako je lok varnostni navijačen na traktor??
Admina na Tv forumu malo o tem zanima, kako je izvedeno tole. Če se pač da-da ni problemov to pridobiti, bi prosil...Ne mudi se.
LP