Stran 6 od 8

Objavljeno: To Apr 04, 2017 5:10 pm
Napisal/-a juglans
Dobijo se namenski profili za spajanje polikarbonatnih plošč. So super funkcionalni, tako da ti bolj svetujem to, kot pa lepilni trak, ki tudi ni tako trajen. Zelo enostavna zadeva.
Če boš spraševal, boš mogel vedeti debelino plošč.

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 9:24 am
Napisal/-a originalnilist
Obvestilo.opozorilo...
Prej omenjeni rastlinjak sploh ne morem vrniti.Ta čudoviti Vidalxl.si nima ne naslova ne kontaktne številke.Samo na prvi e-mail so odgovorili da poskrbijo za to v 48-ih urah in ni več duha ne sluha od njih.Še slabih par dni pa mi poteče rok vrnitve.

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 9:35 am
Napisal/-a juglans
Obrni se na urad za varstvo potrošnikov, takoj. Ker tole je očiten znak izogibanja odgovornosti iz naslova potrošniških pravic.

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 9:58 am
Napisal/-a Melona
Originalnilist, kaj pa tole

Službeni naslov:
Smakterweg 112
5804AM Venray
Nizozemska
Registrska številke: 09188362
Za DDV: SI14910322

https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 10:07 am
Napisal/-a Bicikel
Kaj lahko naredi urad, če je podjetje Nizozemsko?
https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service
https://www.vidaxl.nl/t/1497/customer-service
Nazadnje urejal/a Bicikel 07 Apr 2017 08:11; skupaj popravljeno 1 krat

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 10:08 am
Napisal/-a crtj
Dejansko je vse od tam furano, tudi slovensko domeno vidaxl.si so sami nabavili

Podatki o nosilcu domene
Ime Zeger Knops
Organizacija HaBa Trading
E-pošta finance@vidaxl.com
Telefon +31.623564289
Ulica Smakterweg 112, Venray
Država NL

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 1:05 pm
Napisal/-a muha
Bicikel je napisal/a:
Kaj lahko naredi urad, če je podjetje Nizozemsko?
https://www.vidaxl.si/t/1552/customer-service
https://www.vidaxl.nl/t/1497/customer-service


Pritožbo lahko posredujejo ustrezni ustanovi na Nizozemskem.

Za nasvet lahko pokličeš tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije, vsak delovnik med 9. in 12. uro na številko 090 50 90.

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 8:52 pm
Napisal/-a originalnilist
Evo pa je nekej učinka.Po mojem e-mailu v katerem sem jih opozorila da preuzamejo vračilo, drugače se bom obrnila na Urad za zaštito potrošnikov so me že 2.kontaktirali.Prvič so napisali e-pošto naj povem naslov in izberem datum kdaj naj preuzamejo pošiljko in potem so še telefonirali da mi sporočijo da v ponedeljek bodo preuzeli pošiljko in naj takoj po sms sporočim da je pošiljka oddana in takrat bodo nakazali celo kupnino nazaj.Upam da se bo izšlo

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 10:01 pm
Napisal/-a Melona
Držim pesti, da se uspešno reši.

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 10:40 pm
Napisal/-a B_Darinka
goIdhorn je napisal/a:
Bom poskusil sestavljanje tudi kaj dokumentirat. Še dobro da smo z mularijo sestavili precej Lego kompletov Laughing (vijakov in matic preko 1000 kom).


močno držim pesti, da bo res super rastlinjak, tak, da bo služil svojemu namenu dolga leta Wink

originalnilist je napisal/a:
Evo pa je nekej učinka.Po mojem e-mailu v katerem sem jih opozorila da preuzamejo vračilo, drugače se bom obrnila na Urad za zaštito potrošnikov so me že 2.kontaktirali.Prvič so napisali e-pošto naj povem naslov in izberem datum kdaj naj preuzamejo pošiljko in potem so še telefonirali da mi sporočijo da v ponedeljek bodo preuzeli pošiljko in naj takoj po sms sporočim da je pošiljka oddana in takrat bodo nakazali celo kupnino nazaj.Upam da se bo izšlo


tudi za vas držim pesti, da bo tako, kot so obljubili Wink ravno zaradi tega je mene strah kupiti preko neta, pa čeprav pride ceneje, prvič ne veš, če bo tako, kot je na sliki in kot obljubljajo, drugače je, če vidiš to nekje postavljeno v živo, drugič so možni problemi glede reklamacij, in tretjič, skrbi me tudi garancija._________________🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺Lp,Darinka🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺