Stran 8 od 10
Objavljeno: Če Apr 06, 2017 11:16 pm
Napisal/-a figula
Saj vem, da ni prida tolažba - a če se odločiš obdržati rastline, lahko pritečem k tebi - imam ravno bogato razmnožene EM in jih vse pošpricava in namočiva - mogoče pa še kakšno rastlino rešimo.
Objavljeno: Če Apr 06, 2017 11:25 pm
Napisal/-a crtj
Saj rastline bi človek še nekako vzel in šel reševat... Če bi bile po 1 EUR komad, kar ravno niso.
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 12:08 am
Napisal/-a figula
Sem imela v mislih ti naložiti misijo pogajanja za podobno ceno (to rečem zelo tragi/komično ) glede na slabo/skoraj mrtvo stanje sadik.
V resnici pa nisem dosti mislila .
Če se boste zmenili v tej smeri, da sadike ostanejo tu (brez ali z minimalnim plačilom), potem bi že bilo fino jim vsaj poskušat pomagat.
Ne apeliram na nič, kakor se boš odločil, tako bom mirno sprejela svoj dolg.
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 11:36 am
Napisal/-a crtj
Oni zdaj nudijo 50 EUR skonta na vrednost pošiljke 265.
Sicer bom odgovoril "a 50 EUR bi bilo torej vse skupaj, ja, mogoče bi šlo" in bomo videli, kam to pripelje, ampak...
- teh 50 pokrije tisto, kar je res za odpis
- nadaljno ukvarjanje s to pošiljko ob siceršnjem urniku zame pomeni, kot angloti pravijo, throwing good money after bad
- situacija je zame res smotana, ker ste zadaj tudi drugi kupci, ki imate različne vrednosti in različno dobra stanja rastlin, kar še dodatno komplicira odločanje (kot že omenjeno je roba od Paprike v bistvu v redu)
... Tako da če se bodo oni zapičili, da -50 EUR in to je to, bom verjetno sprejel, reševal svoje, pogoltnil morebitne neprevzete in v prihodnje počel kaj drugega kot skupinska naročila.
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 11:54 am
Napisal/-a figula
Črt, sem hvaležna za tvoj trud za skupno dobro in naj še enkrat potrdim, da bom svoje naročilo prevzela in poravnala dolg - kakršen že bo.
Upam, da bodo tako storili vsi naročevalci. Ker nobena druga opcija ni fer do tebe.
Hvala.
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 11:58 am
Napisal/-a orhy
S pošiljanjem nazaj, bi imel samo še dodatno delo in stroške.
Situacija kakršna je, jo je treba sprejet. Ti pa čimbolj poenostavi pri izračunu stroškov za vsakega posebej, saj nisi ti kriv, če je tako nastalo.
Že velikokrat smo s tvojim velikim brezplačnim zalaganjem časa in denarja nabavili dobro robo, zdaj pa naj vsak malo potrpi._________________
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 11:59 am
Napisal/-a juglans
Zaradi mene se ne obremenjuj in bom vzel ter plačal ne glede na razplet situacije.
Resnično je nadležno, ko nas je v tem nakupu združenih veliko in s tem povezanih pogledov, toda, če ponovim še enkrat.
Najpametneje je takšno pošiljko zavrniti brez kakršnegakoli pogajanja. Ni pregovarjanj in dopisovanj levo-desno, ni pojasnjevanja kaj zakaj kako, pa tudi sicer je hendikepirana rastlina bolj slaba popotnica za naprej. Sploh zato, ker ne sadimo enoletnic, ampak v nekaterih primerih celo velika drevesa.
V moji karieri, ko sem delal z večjimi subjekti (beri samozavestnejšimi v poznavanju pogajalskih zmožnosti) so bile vsake, še najmanjše pomanjkljivosti kaznovane z zavrnitvami brez enega samega pojasnila in izgubo poslovnega partnerja. Pika, amen, finito, ti pa se praskaj kjer koli želiš.
Vseeno pa velika hvala, da se sploh angažiraš in je od nas vseh korektno, da sprejmemo riziko na svoja pleča. (pač za svoje blago)
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 12:00 pm
Napisal/-a Aye-Aye
hmm, te razumem crtj in hvala za trud. A vseeno se mi zdi da lahko še kaj poglihaš, glede na to da še nisi plačal si vseeno v prednosti. Dali so pač eno cifro, ki jo gotovo lahko povečaš, verjamem pa da se ti ne de s tem ukvarjat. Naredi kot je tebi najlažje. Vsekakor pa je za nakup odgovoren vsak zase. Pri takih naročilih vedno reskiraš, to se moramo zavedat vsi. Tako da dolg vsekakor poravnamo.
Koliko pa je dejansko neuporabih že suhih rastlin in koliko poškodovanih. Tako bo verjetneje lažje doloćit skonto.
Tiste zadnje besede glede prihodnjega skupinskega naročila, vseeno ne bom preresno vzela. Ne se dat!
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 12:11 pm
Napisal/-a orhy
Če pošiljko vrneš moraš poštnino za tja nazaj plačat - vsaj tako je bilo (na pošti) in upam, da je še.
Če pa opaziš, da je nekaj narobe s pošiljko takoj ob prevzemu ( je raztrgano, vsebina se raztresa, izteka... ipd) pa jo lahko zavrneš, kot "ne sprejmem".
Če pošiljko prevzameš brez ugovarjanja pa moraš vračanje plačat._________________
Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 12:56 pm
Napisal/-a muha
crtj: komot lahko zahtevaš 50 % popust! To za tako situacijo komercialno gledano ni čisto nič neobičajnega. In dokler ni plačano so škarje in platno v tvojih rokah.
Popuščanje bi prišlo v poštev edinole, če nameravaš v prihodnje z njimi še sodelovati. Ampak glede na to pošiljko in na ponudbo borih 50 € popusta, si v bodoče kaj dosti od njih ne moreš obetati.