Stran 8 od 32
Objavljeno: Ne Jun 17, 2018 1:27 pm
Napisal/-a lpmami
V Kranju so pred leti plevel ob robovih cest osmodili s curkom vročega zraka._________________Barvit pozdrav,
Ladka s Povelj, Bahnkova
Zelenjava, rastline za barvanje, sadje
Objavljeno: Ne Jun 17, 2018 9:51 pm
Napisal/-a Daniel R
No, Slovenija ni samo Ljubljana. Kaj pa težko dostopni deli železnic v odročnih krajih? Da ne omenim dresnika na brežinah rek._________________Iščem zanimive sadne vrste...
Objavljeno: Ne Jun 17, 2018 10:09 pm
Napisal/-a Andrej Banko
Ta hudič od dresnika se je res katastrofalno razširil. Obrežja rek postajajo neprehodne dresnikove džungle.
Pri nas sili ponekod sili že na travnike in njive.
Ob avtocestah, sploh ob gorenjski, če prav opazujem, dresnik vsepovsod ...
Potem pa še gradbena podjetja in razni zasebniki, ki kopljejo zemljo in gramoz za raznorazne gradbene projekte,
to velikokrat počnejo ravno na področjih z japonskim dresnikom in ga na ta način raznašajo na še neokužena območja.
presneta globalizacija !
Ja, pa menda glifosat ne pomaga kaj dosti, le momentalno.
Tukaj v Domžalah, okoli Ten Ten-a, ga kosijo, špricajo, zažigajo ... pa hudiču ne pride do živega.
Objavljeno: Ne Jun 17, 2018 10:33 pm
Napisal/-a metuljc
Daniel R je napisal/a: |
Kaj pa težko dostopni deli železnic v odročnih krajih? |
Kraji, skozi katere teče železniška proga, pač niso in ne morejo biti odročni.
Objavljeno: Po Jun 18, 2018 1:45 am
Napisal/-a lpmami
Če pride vlak, bo menda tudi prišel komunalec, ki naj bi invazivke zatiral._________________Barvit pozdrav,
Ladka s Povelj, Bahnkova
Zelenjava, rastline za barvanje, sadje
Objavljeno: Po Jun 18, 2018 9:15 am
Napisal/-a figula
Miselnost, da za vse obstaja ena sama tabletka ali ena sama rešitev plus komoditeta z dodano homo sapiens aroganco je kilava formulacija z rahitičnim izkupičkom.
Invazivne rastline imajo običajno veliko uporabnih lastnosti.
Tudi z dresnikom je tako. Od krožnika do biomase .... a kaj ko so ogenj, vojna in sovraštvo tako mikavni .... dajmo, vse pobijmo ....
Objavljeno: Po Jun 18, 2018 9:19 am
Napisal/-a Daniel R
metuljc je napisal/a: |
Daniel R je napisal/a: | Kaj pa težko dostopni deli železnic v odročnih krajih? |
Kraji, skozi katere teče železniška proga, pač niso in ne morejo biti odročni. |
Ok, niso odročni, so pa lahko težko dostopni za vozila. Pogledal sem kako izgleda ta zadeva za zatiranje plevela z vročo paro in to je velikosti večje avtomobilske prikolice. To pa ni isto kot da si daš škropilnico na hrbet in gremo na delo.
Pri dresniku specifično obstaja še en problem. Dresnik se zelo agresivno širi ker nima konkurence in ima posledično na voljo veliko življenskega prostora. In če bi ga nekje iztrebil, bi imel spet na voljo veliko prostora. Vse kar bi rabil je da ga spet prinese od nekje drugje (kar glede na to koliko ga je, ni nerealno pričakovati) in bi spet imel cele sestoje samo iz dresnika. V bistvu bi ga potem moral zelo dosledno uničevati, idealno pa bi bilo, če bi ga začel uničevati v celi državi. Kar pa bi bil zelo velik izziv, glede na to da zmanjka denarja tudi za kaj drugega._________________Iščem zanimive sadne vrste...
Objavljeno: Po Jun 18, 2018 12:54 pm
Napisal/-a metuljc
Daniel, železnica na svojih zemljiščih zatira plevele z vozili na tirih, kako pa misliš, da drugače.
Objavljeno: Po Jun 18, 2018 1:29 pm
Napisal/-a Pepe
V času SFRJ so "poznavalci" govorili, da ima železnica sredstvo, ki ga uporabijo enkrat letno in je proga čista. Torej nekaj, kar ni delovalo zgolj kontaktno na zelene dele, temveč je moralo kar nekaj časa uničiti tudi tisto, kar je vzklilo. Ali je to bilo res ali ne, ne vem. Danes so gotovo precej bolj ekološki.
V večjem delu države bi lahko večino leta uporabljajo naprave, ki plevele uničijo s plamenom. Je pa to seveda dražje, med letom je potrebnih več prehodov.
Ekološke pa bi bile kake koze, ki jih sledi človek ali čez par let robot, ki odstrani tisto tudi korenine tistega, kar njim ni bilo všeč.
Objavljeno: Po Jun 18, 2018 2:27 pm
Napisal/-a Daniel R
metuljc je napisal/a: |
Daniel, železnica na svojih zemljiščih zatira plevele z vozili na tirih, kako pa misliš, da drugače. |
Kako zatirajo ne vem, res nisem še nikoli videl teh vozil na tirih. Si pa predstavljam, da ne glede na to na kak način so to počeli do sedaj, da bo kmalu zadeva bolj zafrknjena._________________Iščem zanimive sadne vrste...