Dobrodošli v novem domu Gartlc foruma. Stari gartlc.forum.si ni več vzdrževan, zato smo prenesli vsebino in omogočili nadaljevanje na novem naslovu novi.gartlc.si.

Stari uporabniki pri prvem obisku uporabite možnost Pozabljeno geslo. Na email naslov, ki je bil povezan z vašim imenom v starem forumu, boste prejeli povezavo za uspešen vstop v novo okolje. Pošiljatelj bo gartlc@dergan.net. Na ta naslov se lahko tudi obrnete za prijavo težav. Po potrebi preverite svoj nabiralnik za smeti - vsiljeno pošto. (Gmail včasih prejeto pokaže z zamikom, dajte mu malo časa.)

Pogoji uporabe

crtj-admin
Site Admin
Prispevkov: 5392
Pridružen: So Okt 26, 2024 7:06 pm

Pogoji uporabe

Odgovor Napisal/-a crtj-admin »

(Prenos iz arhiva)
Žlehtnoba
Prispevkov: 861
Pridružen: To Okt 10, 2017 2:00 am

Odgovor Napisal/-a Žlehtnoba »

Sicer vse v angleškem jeziku, pa vendar...

https://tosdr.org/#


V strnjeni obliki so navedeni plusi in minusi najrazličnejših ponudnikov spletnih storitev (facebook, youtube, twitter ipd.). Roko na srce - kdo od nas je resnično prebral vse pogoje uporabe oz. kdo vse se je strinjal z vsemi pogoji brez branja do zadnje črke? Zagotovo nisem edini Very Happy

Vsaka navedena storitev ima na dnu gumb "More details", kjer se odprejo še dodatna pojasnila pri vsaki od alinej._________________go with your instinct to live as you want
Uporabniški avatar
muha
Site Admin
Prispevkov: 17322
Pridružen: Ne Okt 27, 2024 7:08 pm
Kraj: Medvode okolica

Odgovor Napisal/-a muha »

Žlehtnoba je napisal/a:

Vsaka navedena storitev ima na dnu gumb "More details", kjer se odprejo še dodatna pojasnila pri vsaki od alinej.


In te mine, da bi bral naprej.Embarassed Tako, kot pogoje nasploh v drobnem tisku. Confused Rolling Eyes Zdejle je čisto prevroče za to, mogoče pozimi. Laughing

Sicer pa: hvala, da si tole našel in deliš z nami. Gotovo bo kdaj prišlo še kako prav.
Žlehtnoba
Prispevkov: 861
Pridružen: To Okt 10, 2017 2:00 am

Odgovor Napisal/-a Žlehtnoba »

muha je napisal/a:
Žlehtnoba je napisal/a:

Vsaka navedena storitev ima na dnu gumb "More details", kjer se odprejo še dodatna pojasnila pri vsaki od alinej.


In te mine, da bi bral naprej.Embarassed ...



Heheh, "More details" zaobide vse mogoče paragrafe in doda samo par stavkov, da veš, pri čem si. Zadeva je v toliko dobra, ker so omenjeni ponudniki storitev razdeljeni v kategorije (od A-najbolj čisto do E-najbolj gnilo).

Sicer pa ja, novodobni sistem je super - biznis z osebnimi podatki cveti, pa se marsikdo ne zaveda tega, da ne omenjam penzijonistov. Zadnjič sem se skregal oz. sem s povišanim glasom po stacionarcu razložil "prijazni", a vsiljivi gospe na oni strani, da moja mati "NE RABI ŠE ENEGA DODATNEGA IN SUPER-DUPER ZAVAROVANJA", po katerem bi ji odtegovali še dodatnih par deset evrov. Ženska je celo silila, da morajo mati zadevo slišat v živo. Hvala bogu sem bil v tistem momentu tam in sem slišal zgodbo in sem kar jaz vzel slušalko in povedal svoje. Jasno, najlepše je molzti nič hudega sluteče penzijonerje. "Jah, ko je bila pa tako prijazna in sem kar rekla ja." Ko pa vprašaš, ja kaj točno pa plačuješ, pa reče: "Jah, ne vem. Zavarovanje."

Mal preveč pišem. Grem raj zalit svoje kaktuse - spet bojo cvetel Cool_________________go with your instinct to live as you want
Uporabniški avatar
muha
Site Admin
Prispevkov: 17322
Pridružen: Ne Okt 27, 2024 7:08 pm
Kraj: Medvode okolica

Odgovor Napisal/-a muha »

Ha,ha, žlehtnoba, tole zadevo s telefonskim vsiljevanjem dobro poznam. A pri meni niso naleteli na "ubogljivega penzijonerja". Twisted Evil Z eno od zavarovalnic sem imela kar naprej težave. Jim rečem, ne kličite več, nočem tega. Pa čez par tednov spet, zgodba se ponovi, pa čez par tednov ponovno. Potem jim zagrozim z inšpekcijo, ker vem, da morajo upoštevati tvojo željo, da te brišejo iz imenika. In vsakega vprašam, kje so sploh dobili našo stacionarno številko, če nas v imeniku sploh ni. Tišina .. In pa, ne grem se nobenih anket, nobenih nagradnih iger, kjer bi morala dajati svoje osebne podatke kar tako.

Uspelo mi je, da imam sedaj 99 % mir. Very Happy Very Happy Very Happy
Uporabniški avatar
lpmami
Prispevkov: 8366
Pridružen: Sr Jul 17, 2013 2:00 am
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a lpmami »

Res so vsiljivi s tem po telefonu.
Pri eni zavarovalnici imam sklenjeno neko varčevanje in mi vsake toliko časa povejo, da so nekaj dodatno spremenili in bi mi eden od njihovih prišel to osebno razložit. Jim povem, da če je kakšna relevantna sprememba, me morajo obvestiti pisno, kot je pisna pogodba in ni treba nikomur hoditi k meni ... ponujat dodatne storitve, ki jih jaz ne rabim._________________Barvit pozdrav,
Ladka s Povelj, Bahnkova
Zelenjava, rastline za barvanje, sadje
Bicikel
Prispevkov: 2066
Pridružen: Če Jun 06, 2013 2:00 am

Odgovor Napisal/-a Bicikel »

Bistvo obstoja kapitalističnega sistema je RAST (kot pri nas za rastlinje) in zato rabijo in uporabijo vse mogoče metode za dosego tega cilja. Mi jim seveda zaradi naše komoditete bolj ali manj pri tem pomagamo.

Tako, sedaj rabite samo še Žižka. da razloži podrobnosti. Wink
mravlja
Prispevkov: 4236
Pridružen: So Maj 21, 2016 2:00 am

Odgovor Napisal/-a mravlja »

Previdno z Žižkom - oglejte si njegovo vrtnarsko prakso in ... modrosti ... : https://www.youtube.com/watch?v=a5yoqjABeBM ... Laughing
Odgovori